Kellaaega laetakse...
  Rakvere mnt 10, Haljala
45301 Lääne-Virumaa
  +372 325 0900
  info(ät)haljalakool.ee

 Reg.nr 75013167
 Kood EHISes: 393

R Apr 19, 2024
00:00
8. klass - LOOVTÖÖDE KAITSMINE
R Apr 19, 2024
10:35 - 11:00
LIIKUMISVAHETUND 5.-7. kl
R Apr 19, 2024
11:45 - 12:10
LIIKUMISVAHETUND 1.-4. kl., 8.-9. klass
E Apr 22, 2024
00:00
VAHEAEG
E Apr 22, 2024
08:00 - 08:15
Kogu kooli kogunemine aatriumis
T Apr 23, 2024
00:00
VAHEAEG
K Apr 24, 2024
00:00
VAHEAEG
N Apr 25, 2024
00:00
VAHEAEG
R Apr 26, 2024
00:00
VAHEAEG
R Apr 26, 2024
10:35 - 11:00
LIIKUMISVAHETUND 5.-7. kl

Haljala vald

HEV koordinaator korraldab koolis ja kooliväliselt haridusliku erivajadusega õpilase õppe ja arengu toetamiseks vajalikku abi ja koostööd. Suunab koostööd tugispetsialistide, õpilaste ja õpetajate vahel ning nõustab lapsevanemaid.

Haljala Kooli HEV koordinaator
Oliivia Kool
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.


Õpiabirühmade tööd reguleerib Haridus- ja teadusministri 22.07.2014 määrus nr 67 „Hariduslike erivajadustega õpilaste klassides ja rühmades õppe ja kasvatuse korraldamise alused ning õpilaste klassi või rühma vastuvõtmise või üleviimise, klassist või rühmast väljaarvamise ning ühe õpilase õpetamisele keskendatud õppe rakendamise tingimused ja kord“.


Õpiabirühma tunni eesmärk on aidata õpilastel ainetundides paremini toime tulla, aidata kaasa õpioskuste kujunemisele ja anda positiivseid eduelamusi, tõsta õpilase eneseusku ja enesekindlust, aidata omandada õpioskusi.


Õppesisu on suunatud õpilase taju, tähelepanu, mälu, mõtlemise, õpioskuste arendamisele erimetoodiliste võtete ja ainealase materjali kaudu.


Õpiabirühmades õpetavad õpetajad, kes on läbinud eripedagoogilise lisakoolituse.


Õpiabi on vajalik neile õpilastele, kellel on raske keskenduda, meelde jätta ja meenutada, mõista tööjuhendeid ning neid täita, leida seoseid õpitu vahel, mõista teksti, lahendada erinevaid mõtlemisülesandeid, kes vajavad rohkem aega harjutamiseks ja õpitu kinnistamiseks.


Õpiabi vajavad õpilased selgitatakse koostöös klassiõpetajaga/matemaatika õpetajaga välja jooksva õppeaasta maikuu lõpuks ja 1. klassi õpilased oktoobrikuu alguseks. Õpilane võetakse õpiabirühma vastu lapsevanema nõusolekul kooli direktori otsusel.

 

Oliivia

Kool

eripedagoog, HEV koordinaator, nõukoja juht

Eveli

Indov

sotsiaalpedagoog

Õnnela

Lembke

õppejuht

Riin

Mets

väikeklassi õpetaja

Maret

Kivisaar

õpiabiõpetaja

Ülle

Martinson

õpiabiõpetaja

Merike Tiilen õpiabiõpetaja
Kadri Viks väikeklassi õpetaja

NÕUKOJA TEGEVUS.

Haljala Kooli nõukoda on koolisisene võrgustik, õpilase õppe- ja arengu toetamiseks ning sobivate tugimeetmete õigeaegseks rakendamiseks.

Ülesanded ja pädevus.

  • Rakendab õpiraskustega õpilastele põhjendatud, asjakohaseid tugi- ja mõjutusmeetmeid.
  • Hindab kaks korda õppeaastas logopeedilise ja õpiabi rakendamise mõju
    ning teeb ettepanekud edaspidiseks. Korrigeerib õpiabi rühma õpilaste nimekirjad.
  • Kuulab ära aineõpetaja põhjendused, teeb lapsevanemale ning direktorile
    ettepaneku õpilasele IÕK rakendamiseks. Soovitab, kuidas IÕK alusel õpetamist korraldada.
  • Hindab kaks korda õppeaastas IÕK tulemuslikkust, määratleb IÕK lõpetamise
    või jätkamise vajaduse seades uued eesmärgid/ ülesanded järgnevaks õppeaastaks.
  • Kuulab ära õpilase selgitused ning põhjendab õpilasele ning tema vanemale tugi- või
    mõjutusmeetme valikut.
  • Suunab vesteldes käitumisraskusega õpilaega teda kooli kodukorra kohaselt käituma ja teistest lugupidama.
  • Rakendatavad tugimeetmed (tugi- ja mõjutusmeetmete loetelu ei ole lõplik):
  • õpiabitundides osalemine;
  • konsultatsioonitundides osalemise kohustus;
  • diferentseeritud hindamine (d3);
  • individuaalse õppekava (IÕK) rakendamine;
  • käitumise tugikava rakendamine;
  • halva teo tööga heastamise kohustuse määramine;
  • koolivälise nõustamismeeskonna kaasamine (nõustamiskomisjon);
  • Haljala Kooli nõukoja koosolekud protokollitakse.

Sotsiaalpedagoogi ülesanne on aidata kaasa heade suhete kujunemisele õpilaste endi ning õpilaste ja õpetajate vahel. Vajadusel loob sotsiaalpedagoog lapse toetuseks võrgustiku, kuhu on kaasa haaratud nii lapsevanemad, õpetajad, lapse klassikaaslased ja sõbrad, vajadusel ka omavalitsuse, noorsoopolitsei ja teiste ametkondade esindajad.

Haljala Koolis sotsiaalpedagoog Anu Müür. 
Sotsiaalpedagoogiga ühenduse saamiseks kirjuta anu.myyr(ät)haljalakool.ee, helista +372 5626 5435 või õpilasena pöördu julgelt sotsiaalpedagoogi kabinetti.

Haljala Kooli direktori käskkiri   18. september 2023 nr 6 - Haljala Kooli pikapäevarühma töökorraldus ja päevakava 2023/2024 õ.a.

Töö pikapäevarühmas on ette nähtud eelkõige huvitegevuseks, võimalusel ka õppetööks. Koduste tööde tegemisel on oluline ka vanematepoolne abi ja kontroll.

Pikapäevarühma eesmärgid

  • aidata lastel kooli ja kaaslastega kergemini kohaneda mängu ja ühiste ettevõtmiste läbi;
  • kujundada lastes iseseisva töö harjumusi;
  • õpetada lastele vastutustunnet;
  • abistada õpilasi kodutööde tegemisel;
  • õpetada lastele vastutustunnet;
  • arendada õpilaste sotsiaalseid oskusi;
  • õpetada oskust teistega arvestada;
  • organiseerida   klassivälist   tegevust   (raamatute   lugemine,   joonistamine,   arendavate töölehtede täitmine);
  • organiseerida aktiivset puhkust õues;
  • muuta laste viibimine pikapäevarühmas toredaks ja huvitavaks;
  • suhtuda igasse lapsesse kui indiviidi, näidata tähelepanu, respekti.

Pikapäeva töökorraldus 2022/2023.õ-a

  • Õpilane võetakse pikapäevarühma lapsevanema kirjaliku avalduse alusel.
  • Pikapäevarühm töötab 1.-3.klassi õpilastele, kes kasutavad kooli tulekuks ja koolist koju minekuks koolibussi.
  • Pikapäevarühma õpilased peavad rühmas viibides järgima Haljala Kooli kodukorda, pikapäevarühma reegleid ja õpetaja antud korraldusi.

Pikapäevarühma reeglid

  • Õpilane tuleb pikapäevarühma kohe pärast õppetundide, logopeedi-, õpiabi- või järelaitamistunni või huvialaringide lõppu.
  • Pikapäevarühmast lahkub õpilane lapsevanema kirjalikul loal või õpetaja teadmisel ja loal.
  • Pikapäevarühma õpilane osaleb pikapäevatöös vastavalt rühma päevaplaanile ning arvestab kõikides tegevustes kaasõpilastega.

Pikapäevarühma tegevused

  • Pikapäevarühm võimaldab koolist kaugemal elavatele lastele tuge ja järelvalvet õppetööst vaba aja sisustamisel ning koduste ülesannete täitmisel.
  • Pikapäevarühmaga samal ajal viibivad õpilased ka logopeedi, õpiabi ja järelaitamistundides.
  • Pikapäevarühmaga samal ajal töötavad koolis mitmesugused tasuta huvialaringid, mille tegevusest pikapäevarühmalapsed saavad osa võtta.
  • Kooli raamatukogust on võimalik laenutada raamatuid nii rühmas lugemiseks kui ka koju

 

Eripedagoog töötab hariduslike erivajadusega õpilastega, kes vajavad eripedagoogilist sekkumist. Eripedagoogi töö eesmärk on hariduslikest erivajadustest lähtuvalt soodustada õpilaste taju, mälu, mõtlemise ning üldiste õpioskuste arengut eakohases suunas. Eripedagoog viib läbi õpiabi tunde, kus eelkõige pööratakse tähelepanu lugemise ja kirjutamise osaoskuste kujundamisele ja arendamisele, samuti sõnavaralisele tööle, õigekirjaoskusele ja suulisele väljendusoskusele.

Tunnid toimuvad individuaal- või rühmatundidena, sõltuvalt õpilaste vajadustest ja võimalustest. Õppemetoodika valitakse vastavalt lapse vajadustele.

Eripedagoog Oliivia Kool, kontakt: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Kaua ela, palju õpi

    Viimati uuendatud lehekülge: Neljapäev, 18. Aprill 2024

Meil on lehel 330 külalist ja 0 liiget