Kellaaega laetakse...
  Rakvere mnt 10, Haljala
45301 Lääne-Virumaa
  +372 325 0900
  +372 5620 6929
  kool[ät]haljala.edu.ee

 Reg.nr 75013167
 Kood EHISes: 393

NÕUKOJA KOOSSEIS

Haljala kooli käskkiri 1. september 2019 nr 3

Eesnimi Perekonnanimi Amet
Anu Müür Sotsiaalpedagoog/HEV koordineerija
Õnnela Lembke Õppejuht/ HEV kordineerija
Anu Veldre Eripedagoog/Logopeed
Riin Mets Klassiõpetaja(õpiabi
Maret Kivisaar Õpetaja (matemaatika)
Külli Heinla Õpetaja (eesti keel)
Anneli Sirelmets Koolipsühholoog

 

HALJALA KOOLI NÕUKOJA TÖÖKORRALDUS

1. Eesmärk.
1.1 Haljala Kooli nõukoda on koolisisene võrgustik, mis on esile kutsutud õpilase õppe ja arengu toetamiseks, sobivate tugimeetmete õigeaegseks rakendamiseks.
1.2 Läheneda õpilasele läbi vajaliku toe väljaselgitamise ning pakkuda lühiajalist või alalist tuge.

2. Ülesanded ja pädevus.
2.1 Mõjutada õpilasi kooli kodukorra kohaselt käituma ja teistest lugupidama.
2.2 Rakendada põhjendatud, asjakohaseid ja proportsionaalseid tugi- ja mõjutusmeetmeid.
2.3 Kuulata ära õpilase selgitused ja põhjendada õpilasele ning tema vanemale tugi- või
mõjutusmeetme valikut.
2.4 Rakendatavad tugimeetmed (tugi- ja mõjutusmeetmete loetelu ei ole lõplik):
• õpiabitundides osalemine;
• konsultatsioonitundides osalemise kohustus;
• õpiabileping;
• diferentseeritud hindamine (d3);
• individuaalse õppekava (IÕK) rakendamine;
• pikapäevarühma suunamine;
• käitumise tugikava rakendamine;
• halva teo tööga heastamise kohustuse määramine;
• koolivälise nõustamismeeskonna kaasamine (nõustamiskomisjon);
• lastepsühhiaatri konsultatsioonile suunamine.
2.5 Nõukoda hindab kaks korda õppeaastas logopeedilise ja õpiabi rakendamise mõju
ning teeb ettepanekud edaspidiseks. Korrigeerib õpiabi rühma õpilaste nimekirjad.
2.6 Nõukoda, kuulates ära aineõpetaja põhjendused, teeb lapsevanemale ning direktorile
ettepaneku õpilasele IÕK rakendamiseks.
2.7 Haljala Kooli nõukoda otsustab, millist uuringu läbiviimise vormi IÕK koostamise aluseks
on vaja teostada (pedagoogilised, psühholoogilised, meditsiinilised uuringud).
2.8 Määrab, kuidas õpetust üldiselt korraldada ja organiseerida ning otsustab koos
aineõpetajatega, kas individuaalne õpetamine toimub:
a) õppeainete kaupa;
b) läbib mitut õppeainet;
c) missugust abi õpilane vajab;
d) millised ülesanded on õpilasel ja lapsevanemal/eestkostjal;
2.9 Nõukoda hindab kaks korda õppeaastas IÕK tulemuslikkust, määratleb IÕK lõpetamise
või jätkamise vajaduse seades uued eesmärgid/ ülesanded järgnevaks õppeaastaks.

3.0 Nõukoda soovitab vajadusel lapsevanemal pöörduda koolivälise nõustamismeeskonna
poole.
3.1 Haljala Kooli nõukoja koosolekud protokollitakse.

Mida Juku ei ole õppinud, seda Juhan enam ei õpi