Kellaaega laetakse...
  Rakvere mnt 10, Haljala
45301 Lääne-Virumaa
  +372 325 0900
  +372 5620 6929
  kool[ät]haljala.edu.ee

 Reg.nr 75013167
 Kood EHISes: 393

N Apr 09, 2020
00:00
DISTANTSÕPPEL
N Apr 09, 2020
11:00 - 12:00
HTM live-koolitund 2. "Kuidas on seotud õpioskused ja motivatsioon?"
R Apr 10, 2020
00:00
DISTANTSÕPPEL
L Apr 11, 2020
00:00
DISTANTSÕPPEL
P Apr 12, 2020
00:00
DISTANTSÕPPEL
N Apr 16, 2020
08:00 - 11:00
9. klass - eesti keele proovieksam
E Apr 20, 2020
00:00
VAHEAEG
T Apr 21, 2020
00:00
VAHEAEG
K Apr 22, 2020
00:00
VAHEAEG
N Apr 23, 2020
00:00
VAHEAEG

Koolinädalad distantsõppel on olnud uue elukorraldusega aeg nii lastele, peredele, kui ka õpetajatele. Nüüdseks on toimumas teatud rahunemine ja  olukorraga kohanemine, kui nii võib öelda. Tekkinud on arusaam, kuidas distantsõpe võiks käia. 

Esimese asjana on rõõm tunnustada kõiki tublisid õpilasi, lapsevanemad, ja õpetajaid, kes on võimalusi arvestades väga hästi kohanenud uue olukorraga ja edukalt hakkama saanud igasuguste ootamatustega, mis nende nädalate jooksul on ette tulnud. Õpilased osalevad agaralt koolitöös ja see on igati tunnustust väärt. Aplaus teile! Kes oli õppimises tubli ja kohusetundlik kooli ajal, on seda ka eriolukorras, lisaks palju toredaid üllatajaid ning igaüks pingutab. Teid on märgatud.

Positiivsena saab välja tuua, et enam-vähem on paika loksunud õpperütm ja ka õpikoormused. Kodudes on saavutatud päevarütm, mis on sobiv nii koolilapsele kui ka kodus töötavatele vanematele. Enamasti püütakse kooliasjad korda saada päeva esimesel poolel, kui peaksid toimuma tavaolukorras koolitunnid. Esimese kooliastme (1.-3.kl) õpilaste puhul võib lükkuda õppimine küll ka õhtusele ajale, kui vanemad töölt tulevad. Õpetajad on püüdnud sellega arvestada.

Igapäevane õppetööst osavõtt ka distantsõppeperioodil on õpilasele kohustuslik ning õpilasel on õigus saada õppetööle tagasisidet. Tähtajaks esitamata tööde puhul võtab klassijuhataja või sotsiaalpedagoog vanemaga ühendust, selgitab välja põhjused ning lepib vajadusel kokku uue tähtaja.

Õpetajad on koolis kokku leppinud, et õpilase ja ka vanema jaoks on kogu õppeinfo eKoolis. Õpiülesanded, mis on vaja ära teha, on kättesaadavad koduste tööde all. Samuti viited ülesannete tegemiseks erinevates e-keskkondades, lisaselgitused või täiendavad kommentaarid. Õpetaja on õpilasele kättesaadavad e-maili või eKooli vestluste kaudu. Õpetajad võivad õpilastega kokkuleppel kiire tagasiside andmiseks ja suhtlemiseks kasutada ka sotsiaalmeedia vms kontosid.

Kuni eriolukorra lõpuni kasutavad õpetajad soovitavalt õpilaste tööde tagasisidestamiseks eKoolis sümboleid A- arvestatud, MA-mittearvestatud ja 0 – töö on esitamata. Sinna juurde käivad sõnalised hinnangud. Õpetaja võib kasutada ka numbrilisi hindeid.

Õpetajad  tutvuvad erinevate videosilla loomise keskkondadega ja sellest lähtuvalt on alustanud mitmed õpetajad ka selgitavate videotundidega, kus õpilased saavad küsimusi esitada ja ise õppetöös klassikalise tunni võtmes kaasa rääkida. Loomulikult on siin ka erinevusi vastavalt õpetaja õpetamisstiilile ja õpilaste võimalustele-võimekusele.  Videosilla kaudu õppimisel saavutatakse vahetu kontakt õpilastega ja saab vajadusel anda kohest tagasisidet.

Videosilla vahendusel toimuvad ka osad klassijuhatajatunnid, et olla kogu klassiga ühes inforuumis.

Mida aeg edasi, seda loovamaks püüavad õpetajad minna, et säiliks huvi õppimise vastu ja õpilastel oleks olukorras, kus kodus püsimine on meie kõigi tervise huvides, piisavalt tegevust. Hea õpilane, kasuta ära kõik õpetajate saadetud kehalise kasvatuse, mängu- , käsitöö ja tehnoloogiatundide rutiini murdvad ülesanded, et vaim püsiks värske ja keha terve!

Õpetajate jaoks on olnud see aeg,  kus lisaks õpetamisele tegutsetakse tegelikult samal ajal ka sama suure õppimisega, kui õpilased. Üleminek e-õppele nõuab uute keskkondadega kohanemist ja nendega tutvumist enne õpilaste ette minekut. Peab olema loov ja julgema katsetada variante, mis toimivad distantsõppel ja mis mitte. Samas peavad nad kodust läbi viima tunde, andma tagasisidet õpilaste töödele või klassijuhatajana „taga ajama" õppetööst puudujaid.

Mõistvat koostoimimist ja ikka jätkuvat õpihimu kogu kooliperele!

 

Õnnela Lembke

Haljala Kooli õppejuht

Lõppeb distantsõppe kolmas nädal, alanud on aprillikuu. Jagame teiega 9. klassi mõtteid, soovitusi ja ettepanekuid riigile (ja tegelikult ka meile endile) eriolukorrast pragusel hetkel, mis kirja pannud ühiskonnaõpetuse tunni raames.

Loe kindlasti ja mõtle seejärel uuesti, kas tänane kodust lahkumine on vältimatu.

🚷Minu arust peaks riik tegema, mida paljud teised riigid teevad - panevad kõik inimesed koju jääma, et mitte ise saada ega levitada haigusi. Need, kes ei viibi kodus, saadetakse otsekohe koju või antakse väike trahv (24€-50€). (Markus)

🚷 Kui inimesed peaksid meetmetest kinni ja püsiksid kodus, ei leviks viirus enam nii hullusti ja puhangu saaks kontrolli alla. On selge, et poodide allahindlused toovad kliente ligi - nii juhtus ka ühes Sportlandis, kuhu kogunes suur rahvamass. Minu arvamus sellest, kuidas peaks riik tänases olukorras käituma: reeglid peaksid olema veidi karmimad, käsk kodus viibida peaks rakenduma kõigile ja kohe. Noored jalutavad ikka mitmekesi ringi, kui politsei näeb ja ajab laiali nad, siis pärast saavad nad samamoodi mõne aja pärast jälle kokku. (Elis)

🚷 Riik peaks kehtestama inimestele liikumispiirangu. Küll mitte täieliku, aga ikkagi suurema ja rangema kui hetkel. Ning kui ka siis inimesed vaatamata sellele liiguvad kampades ringi ja käivad liialt avalikes kohtades tuleks hakata tegema reaalseid trahve nagu tehakse näiteks Prantsusmaal. Samuti peaks hakkama enamus Eesti haiglaid valmistuma vastu võtma enam patsiente ja looma endale haiglakohti juurde. Kuid kui vaadata praegust hetke tuleks kuidagi hakata võimaldama inimestele, kes ei ole riskigrupis ega viirusekandjad, käimisi ametiasutustes ja ajamas tähtsamaid asju. (Stefi)

🚷 Ma ei leia, et riik peaks kuidagi käituma teisti kui praegu. Ma olen arvamusel, et võrreldes mõne muu riigiga, toimis Eesti kiiresti, kehtestades riigis eriolukorra, mille alla läks ka koolide sulgemine. Lisaks nüüd hiljuti ka kaubanduskeskuste sulgemine, jättes lahti vaid toidupoed ja apteegid. Loomulikult võiks välja kuulutada täieliku liikumispiirangu, kuid ma arvan, et see siiski ei ole praegu hädavajalik. (Maris)

🚷 Minu arvamus hetke Eesti olukorra kohta on see, et riik peaks karmistama inimeste liikumist. Kuna tänapäeva noortel ei jõua kohale, et tegu on tõsise probleemiga, siis liiguvad nad ikka gruppidena ringi. Võibolla arvavad, et neile see ei mõju, aga kui nad vanavanemate juurde lähevad võib viirus olla neile lausa eluohtlik. Isegi täiskasvanud inimesed ei näi probleemi tõsidust mõistvat ja käivad iga päev poes selle asemel, et toitu ette osta ja koguaeg poes ei peaks käima! Efektiivsem liikumispiirang aitab keelustada inimeste omavahelised kokkupuuteid ja see omakorda vähendab koroona viiruse levimist. (Elli-Maria)

🚷Riik saab ainult pakkuda abi ja kehtestada keelde, kuid suur rõhk on inimeste enda vastutusel. Kuna paljud inimesed ei pea reeglitest kinni või ei võta vastavaid meetmeid kasutusele, siis on viiruse levik kindlustatud ja ei toimu epideemia kasvu aeglustumist. Riik peab jälgima olukorda ja vajadusel kehtestama lisapiirangud, mis kõigile ei pruugi meeldida, ning kehtestama trahvid neile, kes peale mitmekordset hoiatust pole siiski mõistnud olukorra tõsidust (Karin)

Haljala kooli koolipsühholoog Anneli Sirelmets on valmis õpilasi toetama nii telefoni teel 53 83 62 13 kui läbi Skype konto, leiad ta kasutajanime Anneli Sirelmets järgi. Tema tööajad E-K kell 10.00- 16.00, pakilise mure korral ole siiski julge pöörduma ka muul ajal.

Kooli poolt leiab koolipere liige vajadusel tuge ka meie sotsiaalpedagoog Anu Müürilt. Tema kontaktid on: e-mail See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud., telefoninumber +372 5626 5435

Muidugi on sulle alati toetavaks kontaktiks ka sinu klassijuhataja! 

Muresid ja rõõme on valmis ära kuulama ka Haljala valla noorsootöötajad Raili https://www.facebook.com/v6sunoortetuba/ ja Elisabeth https://www.facebook.com/Haljala.Noortekeskus/, neil mõlemal on olemas ka noortekeskuste messengeri-grupid ning valmidus olla toeks ka isiklikult läbi FB messengeri.

Kui mure võtab võimust, aga kooli poolt sobivat tuge ei leia, siis on võimalus ühenduda ka valla lastekaitse spetsialist Helgi Vassariga tel 5344 8069 või e-post: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

TASUTA abi riiklikul tasandil:

  • Peaasi.ee https://peaasi.ee/ - saad kirjutada nii nõustajatele, uurida infot videotest kui lugeda nõuandeid kodulehelt. Teevad FB lehel teemakohaseid laive spetsialistidelt kõigile, vaata nii tulevaid kui juba olnuid SIIT
  • Lahendus.net https://lahendus.net/ - Lahendus.net pakub oma portaalis tasuta ja anonüümset psühholoogilist nõustamist.
  • Häirekeskuse kriisiinfotelefon 1247 
    • 1247 telefoni teel pakutakse psühholoogilist esmaabi kõikidele abivajajatele
    • Inimesi nõustatakse 24/7 eesti, vene ja inglise keeles
    • Neid inimesi, kes ei soovi või ei saa helistada, nõustatakse ka veebivestluse teel aadressil www.palunabi.ee

 

Küsi julgelt abi, koos on kergem! 

Haljala Kool ootab 2020/2021 õppeaastal meie kooli I klassi astuvate õpilaste vanematelt sooviavaldusi lapse kooli vastuvõtuks 31. maiks!

Avalduse vorm on leitav kooli kodulehelt https://www.haljala.edu.ee/teated/opilaste-vastuvott, palume täidetud avaldus digiallkirjastatuna edastada kooli aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

Kui võimalik, palume digikonteinerisse lisada ka 

  • ametlikult kinnitatud väljavõtte lapse tervisekaardist selle olemasolul;
  • lapse koolivalmidusekaart selle olemasolul;

 

Kui tervisekaarti ning koolivalmidusekaarti ei ole võimalik digikonteinerisse lisada, ootame neid koos 3x4 cm mõõdus fotoga (õpilaspileti tarbeks) kooli kantseleisse esimesel võimalusel olukorra normaliseerumisel. Anname teada, kui koolimaja uksed taas avatud on. 

 

Lisainfot kooli üldaadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või üldnumbril +372 5620 6929

Põhikooli jooksul koostab õpilane mitmesuguseid kirjalikke töid. Kõigil kirjalikel töödel (kirjand, referaat, uurimistöö, loovtöö jm) on ühtsed vormistamise nõuded. Loe täpsemalt SIIT  või kodulehelt Õppetöö-Uuriv õppetöö

 

Lühisuunised:

Tööde vormistamisel kasutatakse reavahet 1,5; kirja suurust 12 p ja kirja tüüpi Times New Roman.

Lehekülje ääred jäetakse vabaks üleval, all, vasakul ja paremal 2,5 cm. Kui köidetakse kiirköitjasse, siis jäetakse vasakule köiteserv lisaks 1 cm (lintmenüült Küljendus-Lehe häälestus).

Tekst joondatakse rööpselt (mõlemast servast). Ehk siis: 

Word: kirjaliktoo1 

Googledocs: kirjaliktoo4

Teksti iseseisvad lõigud eraldatakse 12 p lõiguvahega (lintmenüült Avaleht/lõik avanevas dialoogiaknas valiku Vahed - Pärast: 12 p).

Word: kirjaliktoo2 ja siis kirjaliktoo3

GoogleDocs: kirjaliktoo5 ja siis kirjaliktoo6

 

Koolis oleme tekstitöötluseks kasutanud põhiliselt tarkvara Microsoft Word. Kui sul on see kodus olemas, kasuta seda julgelt edasi.

Lisaks kasutame keskkonda GoogleDocs. Logi sisse oma See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. aadressiga https://docs.google.com ning hakka tegutsema!  Vormistuselemendid on seal kõik olemas, kui kohe ei leia, klõpsi ülevalt lintmenüü läbi. Nagu juba tead, saad GoogleDocsi dokumenti õpetaja/kaaslasega lihtsalt jagada (üleval paremal Jaga/Share, võimalus jagada kas lingiga või saates kutse) või siis töö alla tõmmata ja õpetajale meilile edastada (File-Download-Microsoft Word)

Võid kasutada ka teisi vabavaralisi tekstitöötlusprogramme,nagu LibreOffice, OpenOffice... kuid sellisel juhul pane tähele, et salvestaksid töö Word-programmiga ühilduvalt, et õpetajal sinu töö pärast avaneks (File-Save as- Wordi dokument). Kui sellist võimalust ei ole, siis salvesta töö PDF-formaati (File-Save as- PDF).

 

Kui jääd hätta, siis võta ühendust haridustehnoloog Andres Trumaniga See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või avalike suhte-ja projekitjuhi Greete Tominguga See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. 

Anname teada, et seoses eriolukorraga lükatakse edasi gümnaasiumide lõpueksamite toimumise periood. Kuni eriolukorra lõpuni ei toimu ka keeletasemete eksamid, testid ja tasemetööd.

  • Eksamite edasilükkamise peamine põhjus on eriolukorrast tulenev vajadus vältida avalikke kogunemisi ja piirata lähikontaktide arvu.
  • Uued eksamiajad sõltuvad eriolukorra kestusest, uute kuupäevade selgumisel anname sellest viivitamatult teada.
  • Uute eksamiaegade määramisel lähtutakse sellest, et õpilastel ja õpetajatel oleks piisavalt aega eksamitele häälestumiseks –need toimuvad mitte varem kui kaks nädalat pärast tavapärase õppekorralduse taastamist.
  • Juhul, kui eriolukorra kestust pikendatakse ning see ulatub suvevaheaja alguseni, peab ministeerium otstarbekaks, et koolid lõpetatakse jooksvate hinnete alusel.
  • Gümnaasiumi, kutseõppeasutusse ja kõrgkooli vastuvõtmise tingimused määrab iga haridusasutus ise.
  • Distantsõpe haridusastustes jätkub esialgu veel vähemalt kaks nädalat, kuid tõenäoliselt pikendatakse seda veelkord kuni aprilli lõpuni.
  • Koolivaheaeg toimub tavapärasel ajal ehk 20.-26. aprillini.

Samuti juhime tähelepanu sellele, et kõige värskem info ning vastused korduma kippuvate küsimustele on kättesaadavad HTMi veebis
eesti keeles (https://www.hm.ee/et/koroonaviiruse-leviku-tokestamine-info-haridusasutustele)
vene keeles (https://www.hm.ee/ru/predotvrashchenie-rasprostraneniya-koronavirusnoy-infekcii-informaciya-dlya-uchebnyh-zavedeniy)
inglise keeles (https://www.hm.ee/en/spread-covid-19-recommendations-educational-institutions)

Armas Haljala Kooli koolipere liige - õpilane ja lapsevanem.

Meie esimene distantsõppe nädal on peaaegu möödas. Palun anna meile täna peale koolipäeva lõpetamist tagasisidet Haljala Kooli distantsõppe korralduse kohta, vaata endalegi otsa - kuidas on läinud? Tagasiside aitab meil aru saada, millised asjad on hästi ja milliseid kohti peame veel arendama.

✔️Lingid küsimustikele leiad eKoolist. Küsimustik on eraldi õpilastele ning lapsevanematele.

Aitäh! 🙂

Haljala Kooli juhtkond

Arvamusi distantsõppest uue korralduse esimestel päevadel

/lugu ilmub Haljala Valla Sõnumite märtsikuu numbris/

Vabariigi valitsuse suuniste alusel suundus terve Haljala koolipere ühel märtsikuu esmaspäeval distantsõppele. Õppetöö on korraldatud läbi e-õpikeskkondade, suunised õppetööks on näha igapäevaselt eKoolis. Olukord on terves Eestis kõigile uudne ning  taolist töökorraldust ei ole me osanud teadlikult ette valmistada. Selleks ei ole ka varem ju väikseimatki vajadust olnud. Meie kasuks räägib see, et oleme kooliga varasemalt liitunud Opiq e-keskkonnaga ja kasutanud mõningaid e-õppe platvorme. Artikli kirjutamise ajal oleme jõudnud “uue õppimise” kolmandasse päeva. Kuidas siis praeguseni töö edenenud on?

7. klassi õpilane Mihkel sõnab, et õppimisi on ehk tõesti veidi vähem, kuid see-eest kulub ilma õpetajata õppimisele palju rohkem aega ja vaeva. “Igatsen teiste inimestega õppimist ja koolis lõbutsemist!” 8. klassi õppurid toovad aga välja ka distantsõppe positiivseid pooli: saan ise oma ajakasutust korraldada, rohkem suhtlust klassikaaslastega ja sõpradega kaugemaltki. Ja muidugi saab magada veidi kauem. Nalja saab nii haihtunud töövihikute kui raamatutega, mis imekombel siiski õnneks kodus välja ilmuvad. Või kui ei tule, peab olema leidlik - küsima sõpradelt, pildistama, skänneerima. 9. klass on samuti väga rõõmus võimaluse üle veidi hiljem ärgata. “Kui muidu oleme koolis koos mitu tundi, siis nüüd jätkub sama asi kodus, ainult sotsiaalmeedia kõnede kaudu! Samuti on distantsõppe juures väga hea see, et vahepeal saab ise oma aega planeerida, ja kui suhelda kellegagi, saab nn tunni ajal rohkem rääkida ja nalja visata asjade üle,” toob distantsõppe plusse välja 9. klassi õpilane Stefi.

3.B klassi õpetaja Meliita Proosa ütleb, et esimesed päevad on olnud väljakutseid pakkuvad. “Rõõm on tõdeda, et meil on head huumorit austav õpetajaskond. Huumor on abiks! Jagatakse nii muresid kui ka rõõme. Üksi ei ole vast kedagi jäetud. Soovin kõikidele lapsevanematele palju jõudu ja jaksu!” Ta lisab, et suurem osa õpilastest annab endast silmanähtavalt parima. Julgetakse pöörduda ja vajadusel abi küsida. “Koos oleme tugevamad, jagatud mure on pool muret!”

Haljala kooli haridustehnoloog ja 6. klassi klassijuhataja Andres Truman toob välja, et esmaspäev algas suure teadmatusega, sest distantsõpe on sellisel kujul uus kogemus nii õpilastele kui õpetajatele. “Esimene päev oli keeruline, sest ilmnesid probleemid eKooli suure kasutatavuse tõttu, mis õnneks päeva peale oma lahenduse leidis. Teine ja kolmas päev sujusid juba rahulikult ja tekkimas on esialgne töörütm.“ Andres märgib, et klassijuhatajatel on mõnevõrra rohkem tegemist, et selgitada välja õpilaste digivajadused ja kitsaskohad. E-õpe on tema sõnul kulgenud suhteliselt rahulikult, väga palju õpilaste ja vanemate abistamist e-keskkondades ei ole olnud. „Tuleb välja, et meie õpetajad on valinud turvalisi lahendusi, kasutades keskkondi, mida lapsed ja vanemad juba tunnevad. Suurem segadus on seetõttu ära jäänud.“ 

“Mõistetavalt on töövorm kooliõpilastele keeruline, sest nõuab arenenud enesejuhtimisoskust ja vastutustunnet. Sellepärast loodame järgnevatel nädalatel vanematelt eriti suurt koostööd ning laste motiveerimist,” saadab Haljala Kooli direktor Ivo Tupits kodudesse sõnumi. III kooliastme lapsevanem Merje Vask kommenteerib kodust töö- ja koolikorraldust: “Kui 8. klassi laps on ise kohusetundlik ja püüdlik, siis lapsevanemana eriti midagi tegema ei pea. Püüame siiski kindlal kellaajal tõusta ja päevas korra ka värskes õhus viibida. Üldiselt on ju kõik arusaadav ja õpetajad on õpilaste jaoks kättesaadavad.”  Lapsevanem toob välja, et kindlasti sõltub olukord palju lapse vanusest, algklasside õpilaste vanemad peavad kindlasti ise rohkem pingutama. 3.B klassi õpilase ema Eleri Aitman on mõnest päevast juba järeldusi teinud: “Esimene distantsõppe päev oli suhteliselt kaootiline, mõtlesin, et vaatame, kuis läheb. Järgnevateks päevadeks tegin konkreetse päevaplaani (kellaajad õppimiseks, puhkamiseks, söömiseks) ja asi toimib juba palju paremini. Iseenesest on praegusel hetkel võimalus I kooliastme lapsel harjutada iseseisvat õppimist ja enesekontrolli. Lisaks sellele sai lapsel täna saadetud oma esimene e-kiri õpetajale oma kodutööga! Kahjuks sellel, kes harjunud viis korda nädalas trennides käima, on tavapäraste spordialadega keeruline tegeleda - korvpall on meeskonnaala ja ujumiseks kodus tingimusi just pole.” Nende peres aitavad füüsilist koormust arendada erinevad harjutused kodus ja jooksutrenn õues, iga õppepäev algab kehalise kasvatuse õpetaja saadetud võimlemisharjutustega. “Ja loomulikult on väiksemal õel oma arvamus venna soovi kohta vaikselt koolitööd teha, ka see nõuab harjumist kõigi poolt! Jaksu ja tervist meile kõigile!”

Kooli poolt soovitame õppimistes hoolega järge pidada, tööülesanded korralikult läbi lugeda ja vajadusel kindlasti õpetajaga julgelt suhelda. Hoiame oma tervist, väldime rahvarohkeid kohti ja viibime rohkem looduses!

 

Greete Toming

Avalike suhete-ja projektijuht

Haljala Kool

12.03.2020 kuulutas Vabariigi Valitsus seoses koroonaviiruse levikuga Eestis välja eriolukorra.

Alates 16.03.2020 on suletud kõik koolid ja õpilased on suunatud koduõppele, peatatud on ka huviringide tegevus. Kooliõpe viidi üle koduõppele, mis kohustab kooliõpilasi osalema koolitöös ning tegema kooli poolt antud tööülesanded.

Seoses eriolukorraga on range soovitus vältida igasugust kontakti kõikide inimestega, et vältida viirusega nakatumist. Viiruse kandjal on suur oht kanda  haigust edasi oma kodustele, lähedastele, vanavanematele.

Parimad meetmed hoidumaks koroonaviirusest on:

  • püsida kodus
  • pesta käsi
  • erandjuhul väljas olles kanda vajadusel maski

Kooli kehalise kasvatuse tunni ülesandeid tehes on mõistlik teha seda üksinda või oma pereliikmetega, et välistada haigestumist.

Palume mitte koguneda gruppidesse (ostukeskused, kauplused, spordirajatised jne) ning suhtlemisel hoida ohutu vahe, mis on ca 2 meetrit.

Täname mõistva suhtumise eest ning loodame teie jätkuvale koostööle.

 

Noorsoopolitseinik Aleksei Osokin

Piirkonnapolitseinik Meelis Pallon

Vabariigi valitsuse suuniste alusel suuname esmaspäevast kogu koolipere distantsõppele. Õppetöö on korraldatud läbi e-õpikeskkondade, suunised õppetööks on näha igapäevaselt eKoolis.

Senini ei ole Haljala Koolis meile teadaolevalt ühtegi COVID-19 viiruse juhtumit. Kui teie peres peaks ilmnema palavikulisi haigusjuhtumeid palume sellest klassijuhatajale teada anda, et saaksime info edastada Haljala valla kriisikomisjonile.
Samuti palub juhtkond klassijuhatajat teavitada olukorrast, kui kodus ei ole lapsel võimalik kasutada süle-või lauaarvutit või sobivat internetiteenust, et saaksime koos lahendusi otsida.
Peamiseks infoallikaks saab olema eKool, kuhu õpetajad sisestavad igapäevaselt eelmisel õhtul järgmise päeva õpiülesanded. Õppetöö toimib üldjuhul iseseisva töö vormis, kuid kindlasti koduses keskkonnas. Koolipoolne soovitus on tegeleda õpiülesannetega tavapärases koolipäeva rütmis, kuid kindlasti peaksid nõutavad tööd olema õpetajale laekunud enne 18.00.

Õpetajate ja kooli töötajatega saab suhelda nii ametliku kooli e-maili aadressi kaudu kui ka läbi eKooli sõnumite.
Loodame lastevanemate toele, mis abistaks õpilasi oma päevakava sobivalt organiseerimisel.
Olukord on terves Eestis kõigile uudne, küll aga annab palju võimalusi harjutada meil juba nii töös olnud e-õppe võimalusi kui ka vaadata uute lahenduste poole.

Rahulikku meelt!

Haljala Kooli juhtkond

Parem noores eas õppida, kui vanas eas kahetseda


Viimati uuendatud lehekülge: Teisipäev, 07. Aprill 2020 17:50

Meil on lehel 373 külalist ja 0 liiget